FIRST BLOGPOST!

Hoi allemaal!
Leuk dat je een kijkje neemt op mijn blog!
Aangezien dit mijn eerste blogpost is leek het me wel leuk om me voor te stellen.

Mijn naam is Jenny Chan.
Mijn passie ligt bij beauty, mode, zang, fotografie en nog veel meer!
Om mijn passie te uiten deel ik dit graag met jullie door middel van mijn blog en YouTube kanaal.
Bloggen en video’s maken is een manier om mij te uiten en anderen te inspireren.
Ik maak graag video’s en foto’s van outfits, tutorials, vlogs etc.
Voor nog meer vragen kun je het via social media stellen of natuurlijk via mijn mail die je kunt vinden onder het kopje ‘contact’.
Ik hoop dat jullie hiervan kunnen genieten en/of inspiratie opdoen!
Dit was alweer mijn eerste blogpost zodat jullie mij een beetje leren kennen, hopelijk zie ik jullie weer snel!

Liefs,

Jenny

FOTO JENNY

2 thoughts on “FIRST BLOGPOST!

Geef een reactie

