PAUL’S BOUTIQUE EXCLUSIVE EVENT

Hi lieve bezoekers!

Afgelopen zondag ben ik naar een blogger event geweest, namelijk de ‘Paul’s Boutique Exclusive Event’!
Het was een super leuke dag, een hele leerzame event met gezellige mensen.

IMG_5660IMG_5384

Maar wat is Paul’s Boutique?
Paul’s Boutique is een internationale premium accessoires merk.
Het is een zeer bekende tassenmerk uit London ontworpen door Paul Slade.
Classy unieke tassen voor elke vrouw, zowel voor alle leeftijden en/of stijl!

Hoe ben je daar terecht gekomen?
Hoewel ik nog maar een paar weekjes blog, werd ik tot mijn verbazing persoonlijk uitgenodigd voor een Blogger Event. Ik was super enthousiast aangezien dit mijn eerste event was, maar stiekem wist ik niet wat ik moest verwachten. Gelukkig mocht ik mijn vriendin oftewel fotograaf meenemen en hebben we samen mooie foto’s gemaakt.

Hier een aantal foto’s van Paul’s Boutique Exclusive Event 

HALOOO

Mijn outfit bestond uit een witte blouse met een leren bodycon rok en een blazer. Daarbij een dikke panty en lage leren laarzen met een kleine hak vanwege het slechte weer.

Mijn outfit 

IMG_5607 2

Als accessoires had ik een gouden Michael Kors horloge en Cartier armbanden om. Natuurlijk nog een tas om mijn outfit af te maken namelijk een donkerblauwe tas van Tommy Hilfiger.

IMG_5664IMG_5665

Wat is Paul’s Boutique Exclusive Event?
Elke event is weer anders maar die van Paul’s Boutique was een hele leuke en leerzame ervaring.
Er werden presentaties gegeven en de nieuwe collectie van 2016 werd gepubliceerd. Ook was er aan het eind een big suprise!

Hier een aantal foto’s van de nieuwe collectie 2016 

BALLOO

ballloo

Foto met Sonja Silva en Andreea Panciuc 

IMG_5609IMG_5653

Suprise?!
Ja suprise! Iedereen met een VIP bandje kreeg een super leuke suprise te horen!
Ja ja, een Limited Edition tas speciaal ontworpen voor de bloggers!
Het is de ‘Bethany Cranleigh’ een grijze tas met een touch of neon geel.
Na de suprise te hebben gehoord was ik echt sprakeloos, ik ben echt super dankbaar voor this beauty!

IMG_5506

Pauls boutique exclusive Event was een hele leuke ervaring voor mij, ik heb er veel van genoten en ook eens ervan geleerd! Dat ik dit allemaal mocht meemaken en nog eens samen met mijn vriendin, nog meer dankbaar kan ik niet zijn. Het was echt een enorm leuke dag en hoop dat ik in de toekomst nog meer mag meemaken!

Bekijk hier mijn vlog van heel de dag zelf, en nog een extra video van Paul’s Boutique Exclusive Event!
Binnenkort komt er nog een unboxing video van de leuke goodies online.
Nieuwsgierig?
Blijf dan op de hoogte en abonneer zo snel mogelijk!

Thanks Paul’s Boutique, en julllie aandacht.
Have a nice day!

Loves,

Jenny

One thought on “PAUL’S BOUTIQUE EXCLUSIVE EVENT

Geef een reactie

