5 FAVORITE FALL LIPSTICKS

Processed with VSCOcam with f2 preset

Vandaag deel ik mijn 5 Favorite Fall Lipsticks met jullie! Omdat het alweer bijna herfst is, leek het me leuk om mijn favorites met jullie te delen. Wie weet vindt je een leuke lipstick tussen en kun je het snel inslaan!

1. Kiko ‘Mild Sangria’

Processed with VSCOcam with f2 preset

Als eerst begin ik met mijn meest recente lipstick, de Intensely Lavish Lipstick van Kiko. Het is een paars/roze crème-lippenstift genaamd Mild Sangria. De lipstick heeft een goede pigmentatie waar ik zeer tevreden over ben voor zo een klein prijsje! Door het goede pigment springen je lippen er gelijk uit en past het super bij de herfst.FullSizeRender (1)

2. Mac ‘Diva’

Processed with VSCOcam with f2 preset

De volgende must’ voor de herfst is een diep bordeaux lipstick met een matte finish. Door het intens rode kleur past het helemaal bij de herfst! Stiekem moet ik wel toegeven dat ik hem best heftig vind, daarom let ik er goed bij op of het wel past bij mijn outfit. Het liefst draag ik ‘Diva’ op mijn lippen wanneer ik ‘allblack’ outfits aan heb met rode nagels. Zo match ik mijn nagels terug met mijn lippen en voeg ik wat kleur aan mijn outfit toe. Ondanks het heftige kleur vind ik hem alsnog super mooi en past het zeker bij heel veel herfst looks!

Processed with VSCOcam with f2 presetIMG_5945

3. Mac ‘Faux’

Processed with VSCOcam with f2 preset

Daarentegen is nude ook een van kleuren van de aankomende herfst! Mijn favoriete nude lipstick is ook van Mac, de welbekende Faux. Met deze lipstick kun je zowel elke seizoen dragen. Het is een hele natuurlijke kleur waardoor het bij elke look matcht, van edgy tot casual alles!

Processed with VSCOcam with f2 presetProcessed with VSCOcam with f2 preset

4. Yves Saint Laurent ‘21’

Processed with VSCOcam with f2 preset
My next favorite is wel echt die van YSL Rouge Volupté Shine nr 21. Een mooie neutraal rode kleur, niet te heftig maar ook weer niet te zacht. Zeg nou zelf, herfst zonder een rode lipstick? Het is een lipstick met een crème/shiny resultaat, hiervan worden mijn lippen niet droog en zit het lekker smooth op mijn lippen haha! Wat ook een pluspunt is dat de lipsticks van YSL super lekker ruiken!

IMG_5927IMG_5929

5. Shiseido ‘Gilded Wine’

Processed with VSCOcam with f2 preset

Last but not least, een lipstick van het merk Shiseido. Het is een Shiseido’s Perfect Rouge Lipstick in Gilded Wine. Zoals je wel kunt lezen/zien is het een plum/wijnkleurige lipstick, wat perfect past bij de herfst natuurlijk! Ik had een kleine versie van Shiseido gekregen, vandaar dat hij zowat al op is. Maar er zit nog wel wat in en dat haal ik met een lippenkwastje eruit. Persoonlijk vind ik dit een heel mooi kleur bij mij staan dus dat wordt binnenkort inkopen!

Processed with VSCOcam with f2 preset

Dit waren mijn 5 Favorite Fall lipsticks.
I’m ready for Fall! Are you ready?
Laat in de comments weten welke jij de leukste vindt!

Liefs,

Jenny

Geef een reactie

