ONE DAY OF JENNYS LIFE

In deze blogpost omschrijf ik hoe mijn dag eruit zag. Het hoeft niet elke dag spectaculair te zijn, met een rustige normale dag ben ik tevreden mee. Zelf vind ik het erg interessant om andermans posten te lezen over hoe haar/zijn dag eruit zag. Ook vind ik het leuk om erover te schrijven en weken of jaren later weer eens terug te lezen. Ieder lijdt zijn eigen leven en dat is niet hetzelfde. Elk jaar, dag, seconde en elk moment betekent niet niets. Het zijn herinneringen, zowel slechte als goede. Je maakt elke dag herinneringen zonder enig bewust.

“We don’t remember days, we remember moments”- Cesare Pavese

Woensdag 23 september 2015,

Vandaag was als gewoonlijks een normale schooldag voor mij. Met moeite stond ik op en begon ik mijn dag. Nadat ik mij had klaargemaakt fietste ik samen met mijn vriendin naar school. Uitgeput van het fietsen en dan eindelijk aangekomen op school, had ik  gelijk mijn eerste toets voor geschiedenis. Elke woensdag begin ik het eerste uur en vervolgens heb ik dan 3 tussenuren. Na het eerste uur fietste ik weer naar huis. Rond 12 uur fietste ik weer terug naar school en eindigde mijn schooldag om 16:10.

Eindelijk was ik uit en fietste ik vlug naar huis aangezien het slechte weer eraan zat te komen. Eenmaal thuis heb ik nog wat aan mijn huiswerk en blog gewerkt. Wanneer ik hiermee klaar was had ik me een beetje opgefrist, omdat ik in de avond een ‘klassenavond/uitje’ had. Samen met mijn klas hadden we besloten om naar het Japanse restaurant Kanaya te gaan, het was een gezellig avond!

IMG_6231 2

Outfit of today:

Vandaag droeg ik een zwart jurkje met een geribbeld stofje. Daarbij droeg ik een dikke panty, omdat het best koud was vooral tijdens het fietsen. Daarbij droeg ik mijn zwarte leren enkellaarzen. Om mijn outfit af te maken had ik zilveren oorbellen in en natuurlijk ook een zilveren horloge met zwart in het midden van het merk Citizen. Bij mijn outfit droeg ik mijn grijze tas van Paul’s Boutique, om het te matchen met mijn sieraden. Ook zou het een optie zijn geweest om voor een ‘allblack’ outfit te kiezen, bij deze outfit had ik dan een zwarte tas van Acne Studios. Als allerlaatste om de outfit helemaal compleet te maken een black trenchcoat!

cdIMG_74292bc

Na het heerlijke etentje met mijn klas, was ik met een volle maag naar huis gegaan. Toen ik eenmaal thuis was, heb ik snel mijn laptop erbij gepakt om mijn blog af te sluiten. Inmiddels is het alweer rond 23 uur.

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om een ‘one day of Jennys life’ te lezen.
Laat in de comments achter hoe jouw normale dag eruit ziet!

Goodnight beautifuls,

Jenny

Geef een reactie

