LONDON DAY 1 VERDWAALD?!?

Hi lieve bezoekers!


Zoals jullie wel gemerkt hebben, is er vorige week geen nieuwe blogpost of nieuwe video online gekomen.
Dat kwam omdat ik van 12 tot 16 oktober in London was!
Ik ging namelijk 5 dagen lang met mijn school naar London om de Engelse cultuur te leren kennen!
Daarom gingen wij ook overnachten in een gastgezin, wat we allemaal super spannend vonden!

Op de eerste dag stond ik al om 5 uur op omdat we om 6:15 hadden afgesproken op mijn schoolplein.
De busreis duurde ongeveer 6 uur naar Calais, Frankrijk.
Daarna gingen we met de boot naar Dover, Engeland. Dat duurde 1 uur en 15 minuten.

Toen we eindelijk in Engeland waren aangekomen, gingen we eerst met de bus langs Canterbury.
Daar gingen we een kathedraal bezoeken.
Na een bezoekje, hadden we een kleine time off.
Maar zoals we al hadden voorspeld..waren we verdwaald..lol..hoe het is afgelopen?

Bekijk snel mijn LONDON VLOG DAY 1 om heel het avontuur te zien!
Ik heb elke dag gevlogt dus er komt binnenkort nog meer London vlogs online!
Daarnaast komt er nog een extra video online van heel het avontuur London.
Ben je benieuwd? Blijf dan up-to-date!

Enjoy the video! =)

Geef een reactie

