LONDON DAY 2 MET Z’N TWEEËN DOOR LONDON?

Vandaag staat mijn tweede dag vlog van mijn London avontuur online!


Na een vreselijke nacht, zowat niet te hebben geslapen..
Moesten we weer vroeg ons bed uit, namelijk al om 6 uur..
Nadat we hadden verzameld met de anderen waren we met de bus richting Windsor Castle gegaan.
“Windsor Castle is een van de residenties van het Britse Hof, de Britse koninklijke familie verblijft hier regelmatig. Het kasteel staat in het stadje Windsor in het graafschap Berkshire.”-Wikipedia 

Na Windsor Castle konden we kiezen naar welke museum je wilde gaan.
We konden kiezen uit National History, Science, of Victoria & Albert Museum.
Uiteindelijk had mijn vriendin en ik gekozen voor de Victoria & Albert Museum.
Het is een museum dat over historische en hedendaagse kunst en design gaat.

Na een bezoekje bij een museum hadden we een kleine time-off.
In die kleine time-off gingen we natuurlijk shoppen!
Met z’n tweeën door London?..Alweer verdwaald? Kaartlezen?..

Bekijk snel mijn vlog hoe het is afgelopen! 😀

Geef een reactie

