LONDON DAY 3 ZWARTRIJDEN?!

Hey allemaal!


Excuses voor het laatste tijd niet meer zoveel posten op mijn blog!
Dat komt omdat ik erg druk bezig ben met school, allerlei verslagen en een toets week..
Ik probeer in mijn overige tijd hard aan nieuwe posten te werken, nieuwe video’s opnemen en editen!
*(Binnenkort komen er hele leuke video’s online, stay tuned!)*
Maar vandaag staat eindelijk van mijn avontuur LONDON DAY 3 online!

Op dag 3 waren er een paar jarigen in de bus, waaronder mijn lerares geschiedenis en nog een schoolgenoot. Daarom gingen Jamie & Kiani (klasgenoten) in de bus zingen yay! Toen we eindelijk waren aangekomen gingen we over de Tower Bridge lopen richting Tower Of London. Vervolgens moesten we zelfstandig naar St Paul’s Cathedral gaan met de metro of lopend. Natuurlijk waren wij lui en wilden we met de metro gaan, maar of dat volgens het plan ging..

Bekijk snel mijn LONDON DAY 3 VLOG op mijn YouTube kanaal!

Heb je mijn LONDON DAY 1 & DAY 2 nog niet gezien?!
Bekijk snel de onderstaande links voor de video’s! 🙂

Vergeet niet te abonneren en te liken!

Loves,
Jenny

Geef een reactie

