BEAN BOOZLED CHALLENGE!

Wie mijn LONDON VLOG DAY 2 heeft bekeken, weet ook dat we de Bean Boozled Challenge hebben opgenomen!


In de avond van dag 2 London hadden we veel vrije tijd bij ons gastgezin.
Ondanks mijn drukke weken voor school staat de video eindelijk online!
Toen ik dit aan het editen was, lachte ik me rot!
Ik hoop dat jullie het net zo leuk vinden als ik!
Vieze gezichten, beschamende trekjes, rare geluiden van alles en nog wat!

Benieuwd?
Bekijk snel de video op mijn YouTube kanaal voor The Challenge!

Laat in de reactie’s achter wat jullie ervan vinden!
Vergeet niet te liken en te abonneren! 🙂

Don’t ‘break’ the replay button haha!

Geef een reactie

