Last days in London!

Finally! Mijn laatste stukje van heel mijn London avontuur staat online!


Dit waren helaas, alweer mijn laatste dagen in London.
Op de 4e dag stond er nog een hoop leuke dingen te doen als voorbeeld The Lion King musical en natuurlijk weer shoppen in onze time-off! Laatste dag van heel het avontuur valt er niet veel meer te doen dan vertrekken. Een heel reis met de boot van Engeland naar Frankrijk, vervolgens uren in de bus richting Nederland, home sweet home!

Nieuwsgierig hoe mijn London avontuur afliep?!
Bekijk snel mijn ‘Last days in London’! 🙂

Mijn andere vlogs gemist van het avontuur London?
Bekijk hieronder voor heel de serie London! 😉

Vergeet daarbij natuurlijk niet te abonneren en te liken!
Een lief comment is altijd welkom! ❤

  
  

Geef een reactie

