Lace Up Dress

Je ziet ze steeds vaker!
Namelijk de Lace up dress, wat op dit moment een enorme trend is.
Misschien heb je het zelf ook door, vele trends komen steeds vaker terug!
Highwaisted, bohemian, wijde pijpen, zo dus de ‘lace up’ wat in jaren 70 ook een modetrend was!
1 x
Mijn Lace up dress komt van Trix La Mix.
Voor de mensen die het merk niet kennen, Trix La Mix is een hele leuke webshop met de laatste trends zowel van kleding tot accessoires! Misschien dat de naam je al opvalt, het is niet zomaar een gewone webshop, Trix La Mix richt zich juist op kleding waarin je kunt onderscheiden van basic. Bij Trix La Mix is er dan toch wat extra’s wat juist zo bijzonder maakt! ❤
6
Black Lace up dress, musthave!
Het is een zwarte jurk, gemaakt van Polyester waardoor het mooi aansluit op mijn lichaam.
Meestal haal ik een S qua kleding, zo dus ook bij deze jurk.
Aan de bovenkant zat hij wat aan de strakke kant, waardoor ik liever een maatje M zou hebben gekozen als ik het had geweten. Daarentegen zat hij aan de onderkant perfect!

Aan het begin vond ik zulke jurkjes echt helemaal niks! Naarmate zag ik het vaker voorbij gaan, vond ik het juist leuker worden. Ik geef toe dat ik wel wat onzeker was over de jurk, aangezien je heel gemakkelijk met zo een diepe V-hals over de streep kan gaan. Bij zulke items let ik er extra op bij het stijlen! Persoonlijk vind ik het altijd leuk om nieuwe trends te stijlen!
IMG_8248
3
Het past echt perfect bij de herfst!
Met behulp van de leuke details zoals touwtjes bij de mouwen! 🙂
Ik zou donker(rode) lipstick opdoen eventueel met een hoed om het plaatje af te maken!
Eigenlijk kun je het zowel in de zomer als herfst dragen!
Aangezien het enorm koud is draag ik de jurk met een dikke panty.
Daarbij laarsjes met een hak van Tommy Hilfiger.
5

IMG_8254

Met zo een jurk kan je eindeloos combineren!
Het zou ook een leuk optie zijn geweest om de jurk als een blouse te dragen, als voorbeeld kun je het in je rok stoppen. 😉

Ben je opzoek naar een Lace up dress?
Neem dan een kijkje op de site van Trix La Mix! 😉
Uiteraard kun je nog meer leuke trends vinden!

Ook kun je Trix La Mix volgen op social media!
FACEBOOK
INSTAGRAM

Wat vinden jullie van de Lace up trend?

Geef een reactie

