LONDON 2015

Voor de mensen die mij al langer volgen weten dat ik in London ben geweest!


Ik ben namelijk 5 dagen lang met mijn school naar London geweest, daar heb ik elke dag gevlogt. Daarnaast heb ik ook een korte video gemaakt, van alle hoogtepunten in 1 video!

London is zeker een aanrader, zowel voor shopaholics als avonturiers!
Zeker goed om te shoppen maar ook om te ontdekken!
Bekijk mijn LONDON 2015 video op mijn Youtube kanaal voor de mooie beelden!

Nieuwsgierig naar heel mijn London avontuur?
Verdwalen, zwartrijden en zo door? ๐Ÿ˜ฎ

Alle vlogs staan online!
Oh, daarnaast hebben we ook de ranzigeย Bean Boozled Challenge gedaan..Niet te missen!

Vergeet niet te abonneren! ๐Ÿ˜‰
Enjoy!

Loves,

Jenny โค

Geef een reactie

