WINACTIE! (GESLOTEN)

Hey allemaal!

WINACTIE xo

Ongeveer 2 weken geleden heb ik de 100 abonnees gehaald!
Om jullie lieve trouwe kijkers te bedanken heb ik een winactie voor jullie!

Met de winactie kan ik 1 van jullie lieve volgers blij maken met een €30 euro waardebon die je kunt besteden bij Mojo!

Als je voldoet aan de volgende stappen maak je automatisch kans!
————————————————————-
100 ABONNEES WINACTIE!!!!!
STAPPEN! :
– 1. ABONNEER OP MIJN KANAAL JCHANNEL

– 2. VOLG ME OP INSTAGRAM @JENNYXCHAN

– 3. REPOST DE FOTO, TAG ME DAARIN EN GEBRUIK #JCHANNELGIVEAWAY
*LET OP GEEN PRIVÉ ACCOUNTS!*

– 4. REAGEER ONDER MIJN YOUTUBE VIDEO OF OP MIJN INSTAGRAMFOTO WAAROM JE WILT WINNEN

– *5 EXTRA KANS : LIKE DE FACEBOOKPAGINA VAN MOJO
https://www.facebook.com/mojojapanesekitchen/?fref=ts

Veel succes! 😀
————————————————————-
! KANS MAKEN KAN VANAF NU T/M 3 DECEMBER
WINNAAR/WINNARES WORDT OP 5 DECEMBER BEKEND GEMAAKT OP INSTAGRAM !

Bekijk op mijn YouTube kanaal voor meer informatie over de winactie!


Klik hier voor meer informatie over Mojo.

Daarnaast ga ik nog een Q & A video opnemen dus heb jij een brandende vraag voor mij? Wilde je me altijd al iets vragen take your chance!
Reageer op deze Blogpost, mijn Instagram of YouTube waar je wilt.
En wie weet beantwoord ik jou vraag in mijn Q & A video!

Ik wens jullie allemaal veel succes met de winactie en ik ben super benieuwd naar jullie vragen voor de Q & A video! 🙂

Loves,

Jenny Chan ❤

Geef een reactie

