Universal Nails/Beauty

Alweer een tijdje geleden ben ik naar Amsterdam geweest voor een paar afspraken. Universal Beauty nodigde mij uit met een winactie voor een heerlijke bodytreatment en een pedicure + Shellac bij Universal Nails. Daarnaast mocht ik zelfs iemand meenemen! Natuurlijk nam ik mijn lieve moeder mee, zo een ‘moeder-dochterdagje’ haha! ❤
1
Als eerst stond er een afspraak bij de Universal Nails.
Universal Nails is een zeer bekende nagelsalon. Het is de grootste nagelstudio van Amsterdam! Na veel positieve verhalen gehoord te hebben van actrices tot YouTubers, werd ik nog enthousiaster over mijn afspraken!

Eindelijk aangekomen bij de nagelstudio moesten we eerst nog even wachten totdat wij aan de beurt waren. We mochten toen kiezen voor welke kleur Shellac we wilden. Uiteindelijk heb ik gekozen voor nummer 23 een oxblood kleur.
23
Oxblood is als een donkere schaduw van de rode kleur gezien. Het lijkt heel erg op bordeaux, maar Oxblood heeft meer paars en donker bruine tinten. Wat dus perfect past bij de herfst! 😉

2
Eindelijk kon de pedicure beginnen!
De pedicure begon als eerst met mijn nagelriemen naar binnen duwen. Vervolgens werd het schoongemaakt met verschillende tools. Als volgt werden mijn teennagels even lang gevijld en daarna gelakt. Doordat ik Shellac had gekozen moesten mijn nagels ook onder de UV-lamp. Zo wordt de Shellac hard en beschermd het je eigen nagels en blijft het weken lang goed zitten! Daarnaast heeft de Shellac een hele mooie gelfinish!
5
Helaas werd er mij niets verteld tijdens de pedicure, vandaar dat ik niet alles in details kan vertellen. Daarnaast was het erg jammer dat een paar medewerkers geen Nederlands spraken, daardoor werd communiceren lastig.

Na de pedicure ben ik met mooie nagels naar een ander filiaal gelopen namelijk Universal Beauty. Beide salons vinden plaatst op de Kinkerstraat, dus was het zo een minuutje lopen super dichtbij!

Universal Nails heeft naast 7 nagelstudio’s zich uitgebreid met een nieuw beautysalon. Zo is Universal Beauty sinds kort geopend!
6
Gelijk werd ik al bij binnenkomst van harte verwelkomt door de lieve werknemers!
In vergelijking met Universal Nails was het personeel bij Universal Beauty enorm gastvriendelijk en behulpzaam! Heel zorgvuldig werd mij alles uitgelegd hoe de behandeling zou verlopen. Ook lieten ze een tour zien hoe alles eruit zag!  (Bekijk voor de hele tour mijn Vlog)

Deze slideshow heeft JavaScript nodig.

De behandeling die wij kregen heet een ‘Bodytreatment’.

Bij zo een behandeling wordt je goed gescrubd.
Er zijn verschillende scrubs waaruit je kon kiezen, ieder zijn eigen werking. Zelf had ik gekozen voor de Green Tea, die had een rustgevende/relaxte werking.
Door het scrubben worden je oude/dode cellen verwijderd en ontstaan er nieuwe huidcellen waardoor je huid zachter en glanzend wordt. Daarnaast helpt het je ook bij een betere doorbloeding van je lichaam. Tijdens de behandeling vond er ook een ‘Algea Pakking’ plaats die een zuiverende functie op je huid heeft. Zelfde geldt het als bij de scrubs, mij werd er aanbevolen om voor White Chocolate te kiezen omdat mijn huid gezond en rustig is.

1413
Uiteindelijk werd ik ingepakt met speciale folie en een heerlijke deken.
Zo konden de producten nog een betere werking hebben en kon je tegelijkertijd heerlijk ontspannen. Ongeveer een kwartiertje later konden we ons afspoelen met een heerlijke regendouche! ❤ 
Het doel van een bodytreatment is vooral om je huid te herstellen en te laten ontspannen!

Daarnaast is het vooral aan te raden voor mensen met oververmoeidheid of huidaandoeningen!

Ik wil Universal Beauty/Nails enorm bedanken!
Ik ben super blij met mijn mooie teennagels! Ook ben ik enorm tevreden over de nieuwe beautysalon, Universal Beauty. Alles was daar top, niks op aan te merken! De inrichting, personeel, behandeling etc. ❤

Ben je nog opzoek naar een nagel/beautysalon aangezien de feestdagen alweer aan zit te komen of gewoon omdat het super leuk is? Universal Nails/Beauty is zeker een aanrader! Alhoewel had ik van Universal Nails meer verwacht. Toch vind ik dat mijn nagels een prachtig werk is geworden en is het na weken nog steeds onbeschadigd en even mooi gebleven!

Voor meer informatie over Universal Nails/Beauty, bekijk de onderstaande links. 🙂
Universal Nails
Universal Beauty

Geef een reactie

