SELF DESIGNED CASE BY CASEAPP (+DISCOUNT!)

Hi beautifuls!

Van de week heb ik een super leuk pakketje binnen gekregen van CaseApp! Namelijk een zelfontworpen hoesje voor mijn IPhone!

UBPD6917

Het is een bruin pakketje met een super leuk, unieke tekst erop.

KLMR1316.png

CaseApp is een bedrijf die verschillende hoesjes en skins verkoopt.
Eenvoudige designs met kwaliteit!
Op Caseapp.nl kun je diverse designs bestellen en zelfs een eigen ontwerp maken! Zo heb ik dus mijn eigen IPhone Case ontworpen!

FJTQ0452TPBQ3174

Een simpel wit ijsmarmer als achtergrond.
Op de voorgrond heb ik van rechtsonder tot midden een black smoke geplaatst.
Met behulp van de smoke vind ik het erg mooi om mijn logo eruit te laten komen.
Zo zie je dus mijn logo in het midden half omringd door de black smoke!

AEWW7355KLWG6610

Ook kon je kiezen voor een glanzend of matte coating.
Doordat ik ijsmarmer als achtergrond heb vind ik een glanzend coating er goed bij passen en zo lijkt het nog meer op steen.
Het is erg speciaal om een eigen ontworpen case te hebben met mijn eigen logo! Heel uniek en ik ben er super blij mee! ❤

Wil je ook een eigen design of een van de mooie designs van de site hebben?
Bekijk snel op http://caseapp.nl/.
Bestel dan nu met mijn code voor 20% korting!
Discountcode : JENNYCHCASE

* Code is 2 weken geldig

Geef een reactie

