MAC Captive

Wie mijn London shoplog heeft bekeken weet dat ik sinds kort een nieuw MAC lipstick heb gehaald!

IMG_9485
Namelijk in de kleur ‘Captive’, met een Satin finish. Een lipstick die niet helemaal matte  is maar met een mooi subtiele glans. Satin lipstick is toch wel mijn favoriete variant van MAC. Het bedekt goed en is super gepigmenteerd, waardoor hij zo een 4/5 uren lang op mijn lippen blijven! Maar het belangrijkste, mijn lippen worden er niet droog van zoals bij de matte variant.

Het is een plumachtige kleur met wat oudroze erdoorheen. Zelf was ik nog opzoek naar zo een kleur, niet neutraal maar ook niet té opvallend. Captive heeft een koele ondertoon. Persoonlijk vind ik lipsticks met een koele ondertoon mij ook beter staan. Ook is het een kleur die erg toepasselijk is  bij de herfst/winter! 🙂

Welke MAC lipstick is jouw favoriet? ❤

2 thoughts on “MAC Captive

Geef een reactie

