OUTFIT

Al een tijdje geleden heb ik een nieuwe tas aangeschaft van het merk Tommy Hilfiger. Een heel mooi kleur, die ik nog niet had. Namelijk een lichtroze/nude kleurige tas.
Het is een fijne tas waar ik veel spullen in kan doen en lekker basic.

IMG_9641 (1)

Wie mij goed kent weet dat ik vaak black outfits draag.
Om zo een kleur met zwart te matchen leek me een raar idee. Maar toch heb ik van hier en daar wat gemixt en tot mijn verbazing vind ik het juist heel leuk staan. Ben je benieuwd naar mijn outfit…lees dan snel verder!

Uit een paar outfits was dit toch mijn favoriet!
Een heel simpel outfit die ik graag draag. Naar school, winkelen, afspraken het kan allemaal.

IMG_9638IMG_9637 (1)

Mijn outfit bestaat uit een soortgelijke kleur blouse als mijn tas. De blousje heb ik in mijn zwarte high waisted broek gestopt. Daarbij heb ik mijn lichtbruine/nude kleurige schoenen aan. Daarnaast nog een trenchcoat en een heerlijk warme sjaal. ๐Ÿ™‚

Persoonlijk vind ik het erg leuk om nieuwe stylen te proberen. Eerst vond ik zulke schoenen echt voor mannen, maar naarmate zag ik ze vaker bij vrouwen. Net als de Oxford schoenen, wat nu een enorme trend is bij de vrouwen! Door de kleine details maakt het plaatje toch compleet.:D

IMG_9640 (1).PNG

Hoe zou jij deze tas stylen? โค

Blouse & Broek: H&M
Schoenen & Tas: Tommy Hilfiger
Trenchcoat: Pull & Bear
Horloge: Michael Kors
Sjaal: Zara

One thought on “OUTFIT

Geef een reactie

