SPRING OUTFIT

AAHH WARMTE!
GTUF1686.png
Het is sinds 21 maart officieel lente! ❤
Ik kan echt niet wachten totdat ik weer korte broeken, crop tops, bikini, jurkjes en alles wat te maken heeft met zomerkleding aan te doen.

Persoonlijk hou ik veeeell meer van warme weer dan koud, depressief, donker regenachtige weer. Maar gelukkig schijnt de zon weer! 🙂

Nieuw seizoen, nieuw kleding right? 😉

Vandaag heb ik een super leuke lente outfit bij elkaar gestyled.
Basic with a twitst!

Deze slideshow heeft JavaScript nodig.


Een mooi zwart-wit jurkje dat boven mijn knie valt. De onderkant is zwart, de bovenkant is wit met een zwarte streep erdoor heen. Daardoor geeft het een sportieve look. Een enorme pluspunt is dat de jurk zakken heeft! Daarnaast is de kwaliteit super, een fijn dik stofje dat niet na een paar keer dragen stuk gaat.


Het liefst combineer ik dit jurkje met mijn zwarte instappers. Dit zijn de MAYA instappers in het zwart met gouden details Deze instappers style ik zowel onder een jurkje of broek, het kan allemaal!

2 items and u ready to go!

Dit zou echt een van mijn favourite everyday outfit zijn, lekker basic maar toch met een twist.
IMG_2511.PNG
Maar natuurlijk kun je deze jurk anders stylen.
Door zo een model van de jurk in combinatie met zwart-wit, vind ik het aan de ene kant heel chic ogen. Heels eronder + clutch en je kan zo op date!
PicMonkey Collage.jpg
Aangezien het weer lente is, kan een basic jurkje en heerlijk lopende instappers onmisbaar zijn in je kledingkast! ❤

MAYA instapper zwart, Trendymoda
Ericu jurkje zwart, Trendymoda
Heels zwart, Primark
Horloge Michael Kors

Geef een reactie

