Pauls Boutique Exclusive Event’16

Hello beautiful, welkom op mijn blog!

Wegens verschillende redenen heb ik de laatste tijd niet meer zoveel gepost op mijn blog. De voornaamste reden is dat ik het helaas heel druk heb met school.
Maar gelukkig heb ik nu vakantie en kan ik alles even op een rijtje zetten.
Alhoewel is de Paul’s boutique event alweer een tijdje geleden, vind ik het toch nog erg leuk om erover te schrijven en mijn ervaring te delen.
PicMonkey Collage

Net als vorig jaar organiseert Pauls Boutique een Bloggers event. Dit jaar werd ik weer uitgenodigd voor de Class Of 2016 – Exclusive Bloggers Event.
Het event werd deze keer op een andere locatie gehouden, een prachtig en toepasselijke locatie, namelijk in het tassenmuseum Hendrikje (The Museum Of Bags & Purses).
PicMonkey Collage 1
Bij aankomst werd ik hartelijk verwelkomt door de Pauls Boutique team met een drankje. Vervolgens kregen we verschillende inspirerende presentaties, zowel van Bol.com, eigenaresse van het tassenmuseum Hendrikje, Jolique van Influentials Network. Bij het event was er ook een special Mystery Guest… Dat was Paul Slade zelf! Super gaaf, daarnaast was het Pauls Boutique social media team uit London er ook. Zij gaven ook een paar informatieve presentaties. Na al de presentaties hadden we een break waarin je een tour door de tassenmuseum kon volgen, je haar/make-up laten doen of een super mooie illustratie laten maken door Sophie de Ruiter. Aan het eind van het event kregen we een promo video te zien van de F/W’16 collectie. Daarna werd de nieuwe Bloggers Bag onthuld! De nieuwe limited bloggers bag is een Gwyneth Exmouth model met groen, geel, zwart-witte palm print. Persoonlijk vond ik hem niet helemaal passen bij mijn stijl, maar nu ik outfits erbij heb gecombineerd vind ik hem echt super leuk! Een klein cute statement rugzak, perfect voor de zomer en natuurlijk festivals! 😉
Deze limited edition bag kun je ook HIER bemachtigen. (Nog een klein aantal beschikbaar en alleen te koop bij Bol.com!)
Al met al vond ik het weer een top georganiseerd event zoals de vorige keer!
PicMonkey Collage 2.jpg
Bekijk HIER mijn vlog van de dag zelf, binnenkort komt er nog een unboxing video van de goodies online. Nieuwsgierig? ABONNEER dan op mijn kanaal om op de hoogte te blijven van mijn nieuwe video’s!

Thanks Pauls boutique en jullie aandacht.
Have a nice sunday!

BVQL6282HVFT5298

Photo credits: Djeli Lindhout

Geef een reactie

